Tur information

• Dato 23-07-2011
  • Aldersgrænse 18 or born in 1994
  • Musikgenrer House, Trance, Hardstyle, Psychedelic

Tomorrowland bliver i hele verden betragtet som en af verdens største og bedste festivaller for elektronisk musik. I 2010 sprang de alle rekorder med over 100.000 besøgende gæster. Kæmpe navne some Swedish House Mafia, Axwell og David Guetta, Scooter var nogle af navnene i den bløde ende. I den hårde afdeling var der Hardstyle og Hardcore, navne som Brennan Heart, D-Block & S-Te-Fan samt Neophyte der var med til at fyre op for en imponerende forestilling.

Som noget helt specielt så har Tomorrowland medelt at festivalen foregår over 3 dage og der er camping plads der hører til området. Den lille by Boom bliver forvandlet til et kæmpe udendørs diskotek over en weekend,hvor unge fra hele verden kommer for at opleve det bedste indenfor elektronisk musik.

Tomorrowland består af op mod 10 scener med forskellige genrer indenfor det elektroniske. I 2009 havde Samsung opstillet en kæmpe skibakke hvor man kunne køle sig ned i sommerens varme. Alt hvad man kan ønske sig i en sommer er pakket sammen over en to dages periode. Moby afsluttede i 2009 med et lys- og fyrværkeri-show der kunne frembringe tårer hos de fleste.

Hardstylers vil i 2011 sørge for en fantastisk tur til dette brag af en event. Der vil blive bygget en speciel Hardstylers Camp hvor alle telte vil blive slået op inden vores ankomst, klar til vi kan komme og feste.

Billetter til Tomorrowland 2011 inklusiv bustur med Hardstylers kan købes direkte her på siden.

-----------

Hardstylers @ Tomorrowland 2011 - info om turen

Torsdag den 21.07.2011

Vi kører fra Sverige/Danmark tidlig torsdag aften og kører natten igennem til Boom i Belgium.

Fredag den 22.07.2011

Når vi ankommer til Boom vil vi blive mødt af et par fra Hardstylers Crewet der har sørget for at gøre "Camp Hardstylers" klar til vores gæster. Her får i udleveret armbånd til campingpladsen samt til selve festivalen. Her vil vi hav mulighed at komme på plads og få lidt morgenmad. Herefter går turen mod Tomorrowland hvor man går fra camping området over til festivalspladsen. Tomorrowland land åbner fredag kl 14:00 og musikken slukker kl 01:00 efter 11 timers fed fest. Herfra tager man selv tilbage til campen.

Lørdag den 23.07.2011

Lørdag morgen vil Hardstylers crewet være på campsitet fra kl 9:30-10:30 hvor vi tager en lille status. Vi vil lave en optælling af alle deltagerne og sikre os at alle er okay og herefter går turen mod festivalspladsen igen. Tomorrowland er åben fra kl 12:00-01:00 om lørdagen. kl 01:00 går turen tilbage mod camping pladsen hvor vi alle er samlet igen.

Søndag den 24.07.2011

Søndag morgen vil Hardstylers crewet være på campsitet fra kl 9:30-10:30 hvor vi tager en lille status. Vi vil lave en optælling af alle deltagerne og sikre os at alle er okay og herefter går turen mod festivalspladsen igen. Tomorrowland er åben fra kl 11:00-24:00 om søndagen. kl 24:00 går turen tilbage mod camping pladsen hvor vi alle er samlet igen.

Mandag den 25.07.2011

Så er dagen kommet hvor vi alle skal hjem efter en vild weekend. Vi vil være på campsitet igen fra kl 10:00 og vi arrangere det sådan at bussen kører hjem kl 12:00. Dvs vi har 2 timer til at pakke sammen få lidt at spise og så kom ind i bussen. Turen går så tilbage mod Danmark og Sverige.

Denne tur blive en særdelse speciel tur hvor der vi ske en masse spændende ting undervejs.

-------

Tomorrowland billetter kan købes sammen med en særlig camping pakke her hos Hardstylers

NB. Aldersgrænsen for Tomorrowland er 18 år eller dem der i født i 1993.

Se mere på Tomorrowland Website - hvor du også kan se den fulde lineup.